Vil du bidra til en mer bærekraftig eiendomsbransje gjennom ledelse og utvikling av byggautomasjonsprosjekter?

Teamleder Byggautomasjon

Arbeidssted:

Trondheim, Sluppen

Ansettelsesform:

Fast

Søknadsfrist:

29.04.2025

Sted:

Trondheim

Contact person

Kontakt vår konsulent

Bendik Overskott

+4793065196

bendik@ada.no

Contact person

Kontakt vår konsulent

Frida Johnson Bratland

+4799592275

Frida@ada.no

Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS er en av landets største frittstående eiendomsforvaltere med virksomhet over hele Norge. Vi utvikler og forvalter både nærings- og boligeiendom, og tilbyr helhetlige løsninger i hele verdikjeden av eiendomsutvikling, -forvaltning og -drift. Vi er i sterk vekst, med over 100 ansatte i konsernet inkludert sivilingeniører, ingeniører, byggdriftere og eiendomsforvaltere, og vi utvider nå vårt team på byggautomasjon i Trondheim. Magien for våre oppdragsgivere og hos oss skapes av menneskene som jobber her. I all hovedsak er det kunnskap som er vårt produkt. Vi er derfor opptatt av at folk skal ha det gøy og trivelig på jobb. Følelsen av å være en del av et fellesskap øker arbeidsgleden vår, og gjør at vi engasjerer oss mer i arbeidet vårt. Motivasjonen til å ta mer ansvar blir større, og mestring gir oss høyere selvtillit. Dette fører til at vi tør å prøve ut nye løsninger på utfordringene vi står overfor.

Er du en person med teknisk bakgrunn som ønsker en variert rolle der du kombinerer prosjektledelse og teamledelse? Hos Kjeldsberg Eiendomsforvaltning tilbyr vi deg muligheten til å utvikle både deg selv og vårt fagmiljø innen byggautomasjon.

Vi er i sterk vekst, og Avdeling bærekraft og teknologi skal styrke kapasitet og kompetanse innen vårt team på byggautomasjon. Vi søker nå etter en teamleder som vil spille en sentral rolle i å videreutvikle et fagmiljø som har stor betydning for inneklima, energiforbruk og digitalisering for våre oppdragsgivere.

Om rollen
Som Teamleder får du en variert rolle som kombinerer teamledelse, prosjektledelse og teknisk fagansvar. Rollen inngår i et miljø preget av faglig sterke kolleger med bred erfaring innen byggautomasjon, bærekraft, energistyring og IT. Med stor grad av selvstendighet og mulighet til å forme rollen, har du potensial til å utvikle teamet, vår metodikk og prosjektgjennomføring. Rollen passer for deg som enten har ledererfaring, eller for deg som ønsker å ta et steg opp i karrieren og utvikle deg som leder.

Du vil få muligheten til å jobbe tett med kunder og samarbeidspartnere, og du vil være en viktig representant for KEF i tilbudsprosesser og kundepresentasjoner. Du vil videre kunne få en helt sentral rolle i å definere videre strategi for området og avdelingen.

Dine ansvarsområder

  • Personal- og resultatansvar for teamet innen byggautomasjon (2 ansatte)
  • Prosjektledelse fra idé til ferdigstillelse, med ansvar for planlegging, oppfølging og gjennomføring.
  • Innkjøp av materiell og tjenester.
  • Videreutvikling av våre produkter og tjenester innen området, samt utvikle vår prosjektgjennomføring slik at den er effektiv og med balansert risiko.
  • Lede prosjektering, prosjektutvikling, programmering og idriftsettelse av automatikk og SD-anlegg.

I tillegg til prosjekt- og teamlederansvar, vil du spille en viktig rolle i tilbudsprosesser, inkludert utforming av tilbud og presentasjoner til kunder. Dette innebærer både kundemøter og presentasjoner, der du representerer teamet og sørger for å bygge gode kunderelasjoner.

Vi ser etter deg som har:

  • Erfaring med prosjektledelse
  • Fagskole og/eller høyere utdannelse innen elektro og/eller automasjon. Særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Kjennskap til PLS-programmering og bus-kommunikasjon (BACnet, KNX og Modbus)
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig
  • Et faglig engasjement og et ønske om å gjennomføre prosjekter som bidrar til bærekraftige løsninger

Om du i tillegg anser deg selv som en åpen, nysgjerrig og imøtekommende person og leder, vil du ha gode forutsetninger for å lykkes i rollen.

Hvorfor velge oss?
Kjeldsberg Eiendomsforvaltning er en av Norges største frittstående eiendomsforvaltere med spennende vekstmuligheter. Hos Kjeldsberg Eiendomsforvaltning vil du bli en del av et sterkt fagmiljø med dyktige kolleger som brenner for fagene sine. Vi er opptatt av at folk skal ha det trivelig på jobb og legger stor vekt på fellesskap og samarbeid. Hos oss får du:

  • En variert arbeidshverdag med både prosjektledelse og teamledelse
  • Stor grad av selvstendighet og mulighet til å forme rollen ut fra dine styrker
  • Muligheten til å være med å utvikle teamet, arbeidsmetodikk og fagområdet videre
  • Faglig og personlig utvikling basert på den enkeltes ønsker og behov
  • Konkurransedyktige betingelser, god pensjonsordning, og dekket mobiltelefon
  • Subsidiert lunsjordning i en av Trondheims beste kantiner
  • God onboarding til rollen med innføring i alle forretningsområder og avdelinger, samt systemer. I tillegg vil det være tett oppfølging ift. lederrollen og hvordan vi ønsker at denne utøves i selskapet.

Vi søker en som ønsker å bidra til vekst og utvikling, både for seg selv og for selskapet.

Søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å søke. 
Og har du kanskje ikke en oppdatert CV, ta kontakt for en prat da vel. 
Vi ser fram til å høre fra deg!

Dersom du har spørsmål, ønsker å vite mer eller vil diskutere din bakgrunn opp mot rollen, ta gjerne kontakt med en av våre rådgivere i ADA, Bendik Overskott, tlf. 930 65 196 / Bendik@ada.no, eller Frida Johnson Bratland, tlf. 995 92 275 / Frida@ada.no.

 

Bedriftens informasjon

Nettside:
https://kjeldsberg-ef.no/

Adresse:
Sluppenvegen 19
7037 Trondheim
Norge

Tilbake til alle stillinger